slaczek

Nasi Klienci mają kilka możliwości na złożenie zamówienia. Do dyspozycji naszych Klientów jest infolinia czynna od godziny 8:00 do 16:00 ; całodobowy numer faks jak i również aktywny 24 h adres e-mail.

Każde zamówienie jest analizowane przez naszych Doradców Handlowych. Długoletnie doświadczenie i wiedza naszych Pracowników gwarantuje efektywne i szybkie rozwiązywanie wszelkich spraw z jakimi nasi Klienci zgłoszą się do naszej firmy.
Standardowy czas realizacji zamówień to 24h (teren Oleśnicy, Wrocławia i okolic) dla zamówień składanych do godziny 14:00.

Jednocześnie informujemy, że dla Klientów z terenu Oleśnicy i okolic istnieje możliwość dostawy „na cito” tego samego dnia.


Dostawy realizowane są w ciągu 24h bezpłatnie transportem dostawcy na terenie Oleśnicy, Wrocławia i okolic. Zamówienia z innych części kraju realizowane są w terminach do 72h na koszt Odbiorcy. Powyższy termin obowiązuje dla produktów standardowych będących w ciągłej ofercie naszej firmy. Dla produktów oznaczonych gwiazdką maksymalny termin realizacji zamówień wynosi 10 dni roboczych. W każdym przypadku nasi Doradcy Handlowi powiadomią o dostępności towaru i planowanym terminie dostawy.

Reklamacje jakościowe rozpatrywane są bezzwłocznie , po zgłoszeniu przez Klienta. Warunkiem uznania reklamacji jest zgłoszenie jej. Termin zgłoszenia to maksymalnie 48h od momentu dostawy. Reklamacje ilościowe rozpatrywane są bezzwłocznie po zgłoszeniu przez Klienta jednak nie później niż w ciągu 24h. Termin rozpatrzenia reklamacji ilościowych i jakościowych wynosi maksymalnie 14 dni. W przypadku reklamacji ilościowych wynikłych z winy Dostawcy termin rozliczenia reklamacji zostanie ustalony indywidualnie z Klientem przez naszego Doradcę Handlowego.

 

Płatności - forma jak i termin płatności ustalany jest indywidulanie dla każdego Klienta jednakże, żelazną zasadną naszej firmy jest minimum logistyczne dla zakupów z odroczonym terminem płatności . Minimum logistyczne wynosi 200 PLN netto.

Przy pierwszy zamówieniu wymagamy od Klienta kopii dokumentów założycielskich tj. KRS lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej, NIP, REGON.


Zwroty, wymiany. Każdy Klient ma możliwość zwrotu, wymiany towaru w terminie do 7 dni od dnia zakupu. Zwrotom lub wymianie nie podlegają towary z zamówień specjalnych lub posiadające uszkodzone lub niepełne opakowania fabryczne.

 

 

PAMIĘTAJ !!! Wymianie lub zwrotowi podlegają tylko oryginalnie zapakowane produkty nie noszące śladów użytkowania.